onsdag 6 april 2011


Har ju en APU:period just nu, började denna vecka och har de ända till maj. Är på min gamla högstadieskola =) Lite kul men ändå lite lustigt att komma tillbaka dit. Man gick ju ändå där 4 år, genomgick puperteten poch allt det skiten. Men det är rätt chill ändå, slutar tidigt varje dag. Min handledare säger bara: du slutar när du slutar och sedan så skriver vi in att du har varit här alla timmar du ska vara. Annars brukar handledarna avra jätte noga med att man ska vara där alla timmar och så. Så jag gnäller inte så mkt.

Det är så härligt att det inte blir mörkt like fort längre! Man får mer energi, mer tid och lust att träna húnden m.m. Så nu har jag börja att träna varje dag med Rååza, inte så avancerade saker men lite bassaker som linförigheten osv. Imorgon ska pappa och jag åka till Enköpign och träna. Ska bli kul, behöver en riktigt träningsrunda, eller både jag och hunden behöver det. Nu ska jag gå o lägga mig och invänta BB. Finns det något roligare än att kolla på massa idioter som är inlåsta i ett hus? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar