måndag 7 juni 2010

Sitter nu i skolan och har hål. Har skitlång lunch för vi har ingen svenska, rätt skönt faktiskt. Men lite segt ibland. Men som tur är så är det sista veckan innan sommarlover! Wiho!!! Har bara en sak kvar att göra till skolan, de är att skriva en sak till Fritidskunskapen o visa att jag är värd ett MVG, o de tror ja nog att jag klarar. O det är klart att om man har chansen till att få ett bättre betyg så försöker man jue fixa det. Så ska sätta mig med det sen när jag kommer hem.

Jag sitter även o funderar på vad ja ska göra på kvällen efter skolavslutningen, först är det student jue sen ska ´Louise och jag till Arboga o lyssna på Björn Rosenström men sen så har jag ingen aning om vad jag ska göra. Vet några fester lite var stans, men vart ska jag såfall och det största problemet, hur fan ska jag komma hem? Stefan ska iväg tidigt på kurs så han kan inte hämta mig o eftersom han ska iväg tidigt måste jag ju vara hemma med hundarna då så jag kan jue inte direkt ramla in när jag vill dagen efter. Menmen jag hittar nog en lösning. Det brukar jag göra iaf :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar