lördag 12 juni 2010


Skolavslutning idag då. Har redan avklarat första året på gymnasiet. Snacka om att tiden går fort! efter min skolavslutning så blev de att åka till kusinens student där de bjöds på massa gott och äta o trevligt folk. alltid lika roligt att träffa min lite halvknasiga släkt. Snacka om att de är en stor blandning av olika slag människor, de som e kul :P

Efter så åkte ja hem till stefan och vila lite innan de bar av till Arboga o titta på Björn Rosenström. Snacka om en härlig människa o vilken energi han har på sen. Älskar hans låtar, de e annorlunda och roliga att lyssna på. Så musik ska vara tycker ja. Kvällen slutar nu hemma i stefan säng. Han ligger o sover för han ska upp tidigt imorgon på hundkurs men för mig blir de att slå på någon film.

OCH imorgon ska jag göra min stora uträckning som jag kom på helt plötsligt idag att jag ska göra. Ja ska RÄKNA ut hur många olika bokstavskombinationer de finns på regristeringsskyltarna på svenska bilar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar