lördag 5 juni 2010

Woupsi Daisy

Sitter i sängen nu och glor runt lite, stefan ligger bredvid mig och glor på ngn film. Vi har varit uppe i Sthlm ida o firat hans systers plastbarns student. Vet, det vart lite invecklagt där :P haha. men det var helt okej. Men de var mindre kul att få reda på att någon man trodde man kunde lite på och var ens vän går o snackar så fruktansvärt mkt skit om än, ja förstår inte ens hur folk kan ha mage till att bara gå att hitta på så mycket lögner om folk! Hur kan de sova på nätterna? Men de e la antagligen bara jag som resonerar på de sättet, de skulle då inte förvåna mig.

Men men på måndag börjar sista veckan i 1:an. Sen mitt efterlängtade och underbara sommarlov! Kommer bli helt underbart, sol o alkohol haha xD Men de känns att ett sommarlov behövs. Även fast ja går i en av de bästa klasserna man kan ha så behöver man ändå en paus från varandra, så man får sakna alla! Haha. Men många av dom kommer man jue träffa under sommaren med. Jag tror våran klass kommer vara den som kommer vara tightast när vi väl kommer till trean o ska ta studenten, nästan alla kommer hålla kvar kontakten tror jag. Men vad vet jag? Det kan bara framtiden avslöja. Guuh vad spännande!!!

Men nu ska ja ta o ta mig en kvälls cigg ;) :O skvallra inte för någon bara xD Haha ne usch nu börjar jag bli trött. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar